כיצד למצוא את עורך הדין לתאונות עבודה הטוב ביותר באזור שלך

עם הליווי שלנו, הכל אפשרי! אל תתפשרו על מחיר נמוך על חשבון האיכות!

מבוא: מהי תביעת תאונת עבודה?

תביעה לתאונת עבודה היא כאשר אדם נפגע במהלך עבודתו. המגיש את התביעה יצטרך לספק הוכחה כי הוא כשיר לתביעה. תביעות נפגעי עבודה יכולות להיעשות על ידי עובדים, מעסיקים וצדדים שלישיים. הם יכולים להתבצע גם במקרים של רשלנות או התנהגות בלתי הולמת בכוונה. הצורה הנפוצה ביותר של תביעת פגיעה בעבודה היא תביעת פגיעה בצוות, כלומר כאשר פציעות של עובד מגיעות מעובד אחר או מאדם מחוץ לארגונו. זה יכול לכלול גם פציעות שנגרמו בזמן נסיעה או כתוצאה מכשל בציוד. תביעת נפגע עבודה היא כאשר התובע נפגע במהלך עבודתו היומיומית אך לא בקשר לפעילותו בעבודה. דוגמה נפוצה עשויה להיות אם הוא נתקע בפקק ונפצע במהלך זה.

כיצד להגיש תביעה בגין פגיעה בעבודה

כאשר אתה נפגע בעבודה, אתה צריך לדעת את הזכויות שלך ומה הצעדים הבאים לנקוט. ניתן להגיש תביעות נפגעי עבודה אם העבודה שלך נחשבת ל'מסוכנת' או אם הפגיעה נגרמת על ידי רשלנות של מישהו אחר. עליך להגיש תביעה בתוך שנתיים מהאירוע או שהיא תיחשב כוויתור. אם אינך יכול לעשות זאת בעצמך, מומלץ לשכור עורך דין שיעזור לך להדריך אותך בתהליך.

עובד שנפגע צריך להגיש תביעה לנפגעי עבודה כאשר הפגיעה נגרמה מרשלנות של מישהו אחר ומעסיק יימצא אחראי לאי מילוי הוראות הבטיחות. אם העובד הנפגע אינו אשם באירוע, לא ניתן להגיש תביעה. ישנם סוגים שונים של תביעות שיש להגיש על מנת לרכוש פיצויים: נזקים כלליים, נזקים מיוחדים, הוצאות רפואיות והפסד שכר. פציעות מסוימות עשויות גם לגרום לאובדן רווחים עתידיים או כושר השתכרות. כמה סוגים נפוצים של פציעות עבודה כוללים תאונות דרכים ברכוש החברה, החלקות ונפילות בחצרים הקשורים לעבודה ומחלות מקצוע כפי שהן קשורות אם נפגעת בעבודה, כדאי להתייעץ תחילה עם עורך דין. 

התייעצות עם עורך דין עשויה לסייע לך בקביעה אילו סוגי פיצויים המקרה שלך עשוי לקבל. ישנם מקרים שאם יוגשו כראוי, הנפגע יכול להיפרע ממעסיקו בגין כאב וסבל ופיצויים עונשיים בגין הזנחה או התעלמות מכוונת של המעסיק מנוהלי הבטיחות. פציעות עבודה יכולות להיגרם על ידי מעסיקים רשלניים או עובדים או נסיבות אחרות. אם תביעות מסוג זה לא יוגשו תוך שנתיים, קיים סיכוי שהעובד לא יוכל להגיש תביעה ויפסיד כל פיצוי שהוא.

לפרטים נוספים הכנסו לאתר – www.tiran-paz.co.il

מהם הסוגים השונים של תביעות נפגעי עבודה שאתה יכול להגיש?

ישנם סוגים רבים ושונים של פציעות עבודה שאתה יכול להגיש. לדוגמה, אם נפגעת בעבודה בגלל תקלה במכונה, תקלת המכונה יכולה להיחשב כסוג של פגיעה בעבודה. סוגי פציעות עבודה: -חשיפה לחומרים ולתנאים מסוכנים -מחלת מקצוע -אלימות תעסוקתית -אלימות במקום העבודה -פציעות תנועה חוזרות ונשנות -פציעת קבלן -פגיעה שנגרמה על ידי אחרים בעבודה -פציעות במקום עבודה נגרם על ידי עובדים – פציעות במקום עבודה בילדים ובקשישים.

עורך דין תאונות עבודה – איך אני מוצא אחד ולמה עליי לצפות מהם?

אם נפגעת מתאונת עבודה וזקוקה לסיוע משפטי, יש לנקוט במספר צעדים. ראשית, עליך לקבוע אם התאונה הייתה באשמתך או לא. אם זו הייתה אשמתך, אז תצטרך לקבוע מי אשם. כדאי גם לברר איזה סוג של עזרה משפטית אתה צריך ואז למצוא עורך דין שיוכל לספק שירות זה. למה לצפות מעו"ד: -ידע כיצד להגיש תביעת פגיעה למדינה -פיצוי עבור החשבונות הרפואיים שלך והפסד שכר -ידע כיצד להגיש תביעה לבית המשפט -לדעת לנהל משא ומתן עם חברות ביטוח -ידע כיצד לקבל את החשבונות הרפואיים שלך משולמים על ידי המדינה -יוודא שאתה מבין את תנאי הפשרה אם הושג.

בחירת עורך דין פציעה מתאים למצב שלך

בחירת עורך דין פציעה נכונה יכולה להיות משימה קשה. ישנם גורמים רבים שעליכם לקחת בחשבון בעת חיפוש עורך דין פגיעה במצבכם. כמה מהדברים שעליכם לקחת בחשבון בעת מציאת עורך דין פציעה כוללים: – מיקום – ניסיון – מוניטין – עמלות מיקום – חפשו עורך דין באזור מגוריכם שכן סביר להניח שתשתמשו בשירותיו של אותו עורך דין במשך זמן מה. כדאי גם לחפש עורך דין הקרוב למקום בו התרחשה התאונה שלך. ניסיון – עורך דין מנוסה בתחום נזקי גוף עשוי להבין טוב יותר מה יקרה בתיק בבית המשפט, ואולי יוכל לעזור לך בתהליך יותר מאשר מישהו חדש. מוניטין – מוניטין הוא המפתח בכל הנוגע למציאת עורך דין טוב לנזקי גוף. אתה רוצה מישהו עם שם מבוסס בבתי המשפט ושיש לו ניסיון בטיפול עבור לקוחות. חפשו עורך דין עם אתר אינטרנט מקצועי ובעל מידע על השירותים שהם מספקים. דמי מיקום – עליך להיזהר מעורכי דין שגובים שכר טרחה קבוע, כי ייתכן שלא תקבל הנחות כלשהן אם תחליט להשתמש בהם בעתיד. בחירת עורך דין נזקי גוף יכולה להיות קשה, אך ישנם גורמים רבים שעליך לקחת בחשבון כאשר אתה מחפש אחד בנסיבות שלך. 

מסקנה: מצא עורך דין לתאונה שלך עוד היום!

 

קרדיט תמונה: freepik

תוכן עניינים